MarkC
MarkC

inscrit le 12/12/05
1 message
A little help? Excuser mon français terrible!

Pouvez-vous me dire d'un bon atelier de ski pour acheter une deuxième main raisonnable fait le surf des neiges (163cm) ? Je suis irlandaiss et Crap sur le board, Aucun besoin pour le nouveau modèle cher. Je vais monter dans Chamonix (24/12 à 29/12). Merci et bon Ski/board, mark

Can you tell me of a good ski shop to buy a reasonable second hand snowboard (163cm)? I am an Irish boarder and therfore crap! no need for expensive new model. I am going boarding in Chamonix (24/12 to 29/12). Thank you.
la_marmotte_rideuse
la_marmotte_rideuse

inscrit le 29/09/01
4487 messages
Matos : 2 avis
if you're going there for one week only, it could be useful to rent your equipment. It shouldn't be too expensive (even though you're in chamonix ;) )
Da goggle
Da goggle
Statut : Confirmé
inscrit le 24/11/01
3072 messages
Matos : 6 avis
Mmmm...

your english sounds great, the riding Marmot

;)
la_marmotte_rideuse
la_marmotte_rideuse

inscrit le 29/09/01
4487 messages
Matos : 2 avis
http://yelims4.free.fr/Sourires/Sourire50.gif
bay
bay

inscrit le 20/09/02
6304 messages
Bonjour, juste un conseil souvent les surfs de grandes tailles en seconde main ont fort souffert se méfier ! ( et comme conseillé si c'est pour une semaine , la location )
munkypint
munkypint

inscrit le 14/12/05
12 messages
Yeah just rent, best thing you can do mate. Like that you can always change if you have a problem with the gear. If not the cheapest shop I know of in the Alps in general and chamonix in perticular is Sport Extreme near the train station (or the club Le Garage, whichevert you know better)

Enjoy the snow!
MarkC
MarkC

inscrit le 12/12/05
1 message
Thank you all! Bonne Ski/board.
MarkC
Da goggle
Da goggle
Statut : Confirmé
inscrit le 24/11/01
3072 messages
Matos : 6 avis
welcome ;)
Modo
skipass.com
skipass.com [Modo]
Statut : Expert
inscrit le 01/02/01
137K messages
Cette discussion est fermée car elle n'a pas enregistré de nouvelles contributions depuis plus de 6 mois.

Si vous souhaitez intervenir sur cette thématique, nous vous invitons à ouvrir un nouveau sujet sur le même thème.

cordialement

Skipass